A férfi műkörmösök uralma
2018. január 24. írta: klasszblog

A férfi műkörmösök uralma

Betörtek a kínai férfiak a szépségiparba

Míg korábban csak a hírportálokon olvastam férfi műkörmösökről, ma már szinte átvették az uralmat a nők felett. Legalábbis Münchenben teljesen normálisnak számít, hogy egy szalonban férfiak építenek műkörmöt vagy manikűröznek.

Kíváncsi voltam, elmentem
Bizalmatlan voltam, de gondoltam adok egy esélyt, ha már lépten nyomon pasikba ütköztem a szépségszalonokban, akik ezúttal nem tulajdonosként vagy kísérőként voltak bent az üzletben, hanem körmöket építettek. Ráadásul azt ígérték, hogy negyven perc alatt feltöltik a körmöm, ami csábítóan hangzott, mert sűrű napom volt. Igent mondtam, ők pedig nem hazudtak.

gemeinsam.jpg

 

Expressz műköröm
Új iparág lett a bajor fővárosban az expressz műkörömépítés és feltöltés, ugyanis az időt tökéletesen kimaxolják. Megszámoltam, a szalonban egyszerre nyolc alkalmazott dolgozik, akik futószalagon gyártják a körmöket. Plusz az üzletvezető, aki szintén nem lazsál, ugyanis amint felszabadul egy hely, már hozza is a következő vendéget. Nem rest a szalon előtt elhaladókat beinvitálni egy új műkörömre vagy manikűrre. Én is így kerültem egy férfi műkörmös keze közé. És lám, negyven perc múlva már fel volt töltve a körmöm.

 

Happy Hours
Míg a szalonok többségében a körömépítés 60-70 euró között mozog, addig aki jó időben megy, annak az ázsiaiak már 25 euróért új körmöket varázsolnak, ugyanis minden nap egy bizonyos időszakban Happy Hours-t tartanak. A trendi színekért ugyan extra 8 eurót kell fizetni, a franciáért vagy a Baby Boomer technikáért pedig plusz 10 eurót. Azért az hozzátartozik az igazsághoz, hogy nem csúcsminőségű termékekkel dolgoznak, de azt sem lehet mondani, hogy minőségtelen. És a végeredmény sem lett olyan rossz, mint amire számítottam.

 

dsc_0006.JPG

 

A sablont nem ismerik
Naivan azt gondoltam, hogy a tipp egy elavult dolog, azonban rá kellett jönnöm, hogy itt a sablon az, ami ismeretlennek hat. Amikor töltésre mentem, értetlenül nézegették a körmöm, és a kínai férfi kapásból lereszelte szinte tövig a korábban tökéletesen felépített műkörmömet. Szerencsére volt egy gyakorlottabb alkalmazott, aki átvette a feladatot.

 

Összességében tűzoltásra mindenképpen jó. Ha valaki gyorsan és kedvező áron szeretne műkörmöket felrakatni vagy töltetni, az nem fog csalódni, azonban aki igazán szép és minőségi munkát szeretne, az ne sajnálja rá az időt és a pénzt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://klassz.blog.hu/api/trackback/id/tr313601125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása